Thursday, January 1, 2009

Teratai Kaseh Nasha


Bunga biasa yang akan diberi sentuhan luar biasa...kikiki... Takdela... Work in progres...
TUNGGU eh...!

8 comments:

ku tak sempurna said...

amboi.... design thn baru ke ni :D

Rozabeads said...

Mane ade...tunggu je la apa yg akan jd ngan baju nih...kikiki....

ku tak sempurna said...

wak...
nak tnya pendpt la...
skrg ni kita tgh jahit utk baju kebaya labuh... kat depan tu kiranya ada ltk bunga...

so, nak tnya, kena jht manik tu smpi ke hujung bj kebaya ke?? klu smpi ke pusat/perut tu pelik tak...

phm tak apa yg aku tnya ni??

Rozabeads said...

ni kira mslh yg sama masa kita jht bju kebaya tu la...MALAS!Kikiki!!!!! Tu yg akhirnye terjadilah bunga mcm kt bju kebaya tu. Nk save masa. Mulanye nk tabur...giler beb! Dh try...eee tk blh jd! Bpe jam kat situ jer! Mmg nmpk pelik la klu kt perut jer...baju mcm tpotong 2! Pstu msti rasa ape bende...yg tk kena ngan baju ni eh? Jadi ape lg beb!? G la campak malas tu kat......mne2 je la tmpat yg awk suke...hihihi... Selamat Berjaya Menjahit Manik Kat Baju Kebaya Dari Atas Sampai Bawah ye!

ku tak sempurna said...

kihkihkih..

tau tau je... mmg MALAS sgt...
lagipun tu bj my cousin.. dia tak berapa suka glemer... (alasn je):P

nak cmpk katne malas tu eh??

huhuhuhuhuhu... taknak jht gak... tapi pelik kan??

Rozabeads said...

Klu buat bunga lebat2 tang perut tu pastu jlarkan je daun ke, campur pearl sket tp dlm tone kaler yg sama, ok gak kot...? Mcm baju kebaya sulam kerawang Indon tu...lebat kat atas, kt bwh simple je... Apepun, try la hbskan dlu tang perut tu pastu tengok, perlu tmbah ke tk...Klu kemalasan mengatasi segalanye...apa lg nk buat...? Buat tk tau@bodo je la masa dia amk bju tu nti...kikiki...Buat2la sakit perut ke....Kikiki...

Ok tk nasihat aku ni...?

ku tak sempurna said...

ello tuan rumah... :D

sy dah abis bercuti...

jd ke ko gi klas kak nora tu... pasni bole la ko ajar aku eh... :D

Rozabeads said...

Salam...Woit! G mane cuti lama2 da... Jadi arr pg 31/1 tu. Jumpa la Zura Bling2. Hemh....rupanye, byk la benda yg selama ni aku main blasah jait je, kuakuakua....Skrg dh tau, InsyaAllah tk blasah lg...kikiki... Tunggu aku punye SF plk yerrrrrrrrrrrrr!