Monday, December 21, 2009

Salam...

Sekadar melepas rindu...

SFturqoise

Salam buat semua...Sihat...? Alhamdulillah...begitulah hendaknya yer. Saya ok, hari ni dah 27 hari berpantang. Baby pun ok cuma kuat nangis berbanding dengan anak-anak yang lain :). Oh ye...SF ni baju sendiri. Sepanjang mengandung memang takde mood langsung nak menjait/menerima tempahan manik..Tengok peti bekas manik pun nyampah! Hehehe..tp entah kenape bulan terakhir lebih kurang lagi 2 minggu nak bersalin, teringin sangat lak nak menjait, naik terliur lak nampak peti manik tu...macam nampak PIZZA la lebih kurang...heheh.. Hemh..mcm2 perangai mak buyung eh... So, sempat le menjait dan akhirnye siap gak la baju nie (baju lama jer). Ok, lepas pantang ni tak tau lagi boleh menjait ke tak sbb baby baru ni lain macam lak perangainyer. Tapi InsyaAllah, kalau suma ok...saya akan kembali dengan bahan baru yer...
Yang setia menanti & mengikuti..TQVM! Lebih-lebih lagi buat kengkawan Beaders...Tq eh!

Salam,
Rozita

3 comments:

dana said...

pttlah lama mendiamkan diri
tp hasil nyer ttp mantap

Beauty n The Beads said...

tgh bpantang jgn ngadap pc lama2... x elok utk mata... papepun, i mish u la fren! take care eh... xoxo

izan72 said...

ahh..eta ada gak baju sf yek..amin....nanti posla gambar baby baru tuh..pergi tak lunchion rj...