Wednesday, October 27, 2010

Kelas Shimmering Flora NOVEMBER 2010

Salam...

:) Sihat semua yer...? Bagusx3...Alhamdulillah... Saya pun ok, tinggal semput-semput yang berbaki jer...

Just sedikit pengumuman sekaligus menjawab soalan beberapa sms...adalah dengan ini dimaklumkan bahawa Kelas SHIMMERING FLORA akan diadakan pada bulan November 2010. Tarikhnya akan saya update kemudian.
juntai1 crumbleturqoise1Untuk makluman juga, InsyaAllah saya akan mengadakan Kelas Manik Shimmering Flora & Manik Tabur Raja (Crumble) di Port Dicksaon, Perlis & Sri Manjung pada musim cuti sekolah nanti. Tarikhnya juga akan saya update kemudian yer...

Sayang awak semua... Doakan saya sihat!

RozaBeads.

2 comments:

Myelsakee said...

get well soon kak ita

MkMs CoLLecTiON said...

port dikson kat mn...sy tinggl di melaka....saya berminat nk masuk kelas...boleh tak email kepada saya agnes_ryue@yahoo.com....tq