Tuesday, March 3, 2009

Tak siap gak lagi.... :(



Ehm...minggu ni mood slow sikit...Entah kenape emosi sedikit terganggu kerana terjumpa fp orang lain yang ada baju design kita...Tapi, malas lah nak layan! Buat kata kak Ain Ladybeads 'buat tak tau je, memang ramai orang kat luar sana tak perihatin jerih payah kita'.

Let it be...rezeki masing-masing, Allah yang tentukan...Tak perlulah kredit nama/minta izin...saya halalkan...IKHLAS :) To Kak Ain, Nora, Balkis, Kak Izan...tq so much 4 all your advice & support... Luv u'll!

5 comments:

Beauty said...

eta, dun wori - b hepi. hanya jauhari yang kenal manikam.

projek mega apa macam? ;-)

Rozabeads said...

Tu la dia kn...tq lah, nak buat camne, malas nak bising2...Fikir2 balik, orang nak tiru mesti sbb benda tu cantik kan...tak cantik sape nak tiru...kuakuakua...Projek Mega lum start ape2 lg la, blur... Awak punyer camne? Jd masuk ke tk?

zai said...

Lepas ni nak suruh Kak Eta yg amikkan gamba beads la.. cantik nye shot ni.. kalah camera D60 saya.. :(

ku tak sempurna said...

ayoooo... itu mcm punya org pun ada ka??

anggap je la tu peminat ko... dia terlalu admire, tu yg ltk gambar design ko tu...

satu pujian tu buat ko... klu tak lawa, takkan org nak ambik kan...
aku pun geram gak tgk design2 ko...


sabar eh...

Rozabeads said...

KTS...maksud aku tu bknnye dia letak gambo tp tiru design aku sebijik2... Eh..ko g dinner RJ tk? Pg la wey...bg support..!